Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 11
Image Size
34.6 KB
Resolution
538×401
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
42
Favourites
1 (who?)
Comments
248
Downloads
1
×
OMGZ its...its....the ugliest shit i ever made :,D by BloodyWarS OMGZ its...its....the ugliest shit i ever made :,D by BloodyWarS
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Uglyyyyyyyyyyyyyyyyyy muther of fucking heaaaaaaaddd
Dis is da new Siul......... Emo much?
Niggah still has no ears(or does he but juss doesnt show them? B3 )
Im not gonna do da rest of body doh, im juss gonna probaly request someone to do it or something, idk yet
But still, gimme yo feedback on dis..... drawing, and tell me how i can betetr... or not u can be like any other random person and say like, ''nice drawing'' :/
And oh yeah, comment before u FAV, cuz dats the really legit shiz here x3
Laterz
Add a Comment:
 
:iconcharlenethehedgehog:
Charlenethehedgehog Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist Artist
Fix the eye.
Reply
:iconbloodywars:
BloodyWarS Featured By Owner Jul 12, 2014  New member Student Digital Artist
Hmmmmm, nupez ^w^
Reply
:iconcharlenethehedgehog:
Charlenethehedgehog Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Artist
It will look better :p
Reply
:iconbloodywars:
BloodyWarS Featured By Owner Jul 14, 2014  New member Student Digital Artist
Buuuuuttt iiiiimmmmm lllllaaaaazzzyyyyy
Reply
:iconcharlenethehedgehog:
Charlenethehedgehog Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Artist
Ugh....you lazy ass
Reply
:iconbloodywars:
BloodyWarS Featured By Owner Jul 15, 2014  New member Student Digital Artist
U know i am -w-
Reply
:iconcharlenethehedgehog:
Charlenethehedgehog Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Artist
Yeah....
Reply
:iconbloodywars:
BloodyWarS Featured By Owner Jul 15, 2014  New member Student Digital Artist
.3.
Reply
(1 Reply)
:iconxxxprince-asuraxxx:
xxXPrince-AsuraXxx Featured By Owner Jul 11, 2014  Student Digital Artist
Drawing looks okay but I don't like the hairstyle :/
Reply
:iconbloodywars:
BloodyWarS Featured By Owner Jul 12, 2014  New member Student Digital Artist
Thx, and yeah ik, the hairstyle looks a little bad in drawin and shiz 
Reply
Add a Comment: